Hallo allemaal,

Tot mijn spijt ga ik stoppen met mijn hobby van het houden van axolotls.

Mijn axolotjes zijn al heel wat jaartjes oud, maar ze kunnen flink oud worden, weten we.

Toch door het warme weer, is het koud houden van het water, best een uitdaging. 

Uiteraard doe je dat met flessen ijs. Mijn axolotls hebben het momenteel erg zwaar en ik ben er een paar verloren. Liefst koop ik er weer een paar bij, maar het is ontzettend veel werk en door 2 nare ziektes, heb ik erg weinig energie, daarom besluit ik dat het genoeg geweest is en dat ik dit aan anderen ga overlaten.

Nu heb ik er nog 3 die wel wat problemen hebben, drijven met hun staart naar boven. Maar doe er alles voor om deze te redden en een prachtig leven te geven.


 

Nu heb ik 2 prachtige grote open aquariums / terrariums.

Maar zijn wel heel groot voor 3 axolotls.

Aangezien ik niet meer aan nieuwe axolotls ga beginnen, zitten deze in een kleiner aquarium.

Nu zet ik mijn prachtige aquariums te koop.

Deze zijn geschikt voor axolotls, schildpadden maar ook vissen, maar dit aquarium kan dus niet dicht.

Ik deed de mannen en de vrouwen apart, maar samen leek het net 1 aquarium.

Hieronder foto's en link naar de verkoopadvertentie.

Wie weet wil jij mijn geweldige aquariums met kasten, verlichting en achter poster kopen voor 150 euro.

Of weet jij iemand? Voor alle informatie klik even op de link.

Uiteraard blijft mijn blog gewoon bestaan.

 
 

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

33 baby's

Welkom

Even voorstellen