Geen baby's meer!!

 Hallo allemaal,

Lang heb ik niets geplaatst.

Wel heb ik nog steeds axolotls.

Mijne zijn heel groot en eigenlijk zijn sommige best oud.

Mijn oudste is nu een jaar of 7 a 8.

Maar ook heb ik er een aantal verloren, heel verdrietig is dat.

Ze zijn ook wat minder mooi als ze oud worden, 

zo hebben ze niet meer van die hele mooie sprieten.

Maar ze blijven net zo leuk als dag 1. Mijn grootste is 30 cm.

Ik krijg vaak vraag of ik nog axolotls heb, ik heb een paar keer gefokt met ze, 

maar dat is heel veel werk, voor al het voer is een uitdaging.

Het mislukte vaak en ik kan in mijn omgeving geen levend voer in winkels verkrijgen, 

omdat ik verhuisd ben.

Nog steeds is het een grote hobby, maar ik wil niet meer fokken ermee.

Als jij op zoek bent naar axolotls, moet je soms goed zoeken.

Ik weet wel adresjes, maar ik heb ze dus niet meer.

Uiteraard kan ik je er alles over vertellen, dit doe ik dus heel vaak.

Mail mij gerust als je meer wilt weten, naast alle informatie die je hier kan lezen.
Ik heb ook een paar nieuwe filmpjes erop gezet, want sommige deden het niet meer.

Ga maar kijken op dit blog

Ik zal nog een paar foto's plaatsen.

Zo heb ik dus een paar axolotls verloren en dat is niet leuk om te zien als ze ziek zijn, 

de meeste gaan drijven, maar ik had er een tijdje geleden, 1 die werd langzaam heel dik, 

dit is niet goed, maar ik kon er ook weinig aan doen. kijk maar:


 
Zie je dat hij heel dik is, alles zwelt dan op en uiteindelijk gaat hij ook drijven.
Bij albino's kan je goed zien dat hun huid slecht wordt, dan krijgen ze vaak rode adertjes.
Soms zijn ze ineens dood.
Maar ik heb ook 1 Axolotl, die van 30 cm, die zijn kont drijft omhoog, 
maar hij doet het heel goed nog, helemaal niet ziek. Ja mij gebeurt het ook, hoe goed ik ze ook verzorg.


Maar ze zijn nog net zo leuk als toen ze klein waren, geven nog steeds kusjes aan elkaar.
Doen nog steeds streken uit halen en alles wat axolotls doen.
 
Kijk maar hieronder, zoals stapelen, zo grappig als ze dat, doen, 
hoe groot en dik ze ook zijn, prachtig gezicht he.
 

Als laatste, ik heb een eigen bedrijfje (borduur bedrijfje) Deze gaat helaas stoppen.
Maar tot eind 2022 maak ik nog axolol knuffels.
 



Voor nu tot ziens en veel plezier met je axolotls of met het lezen van mijn blog.
Groetjes
Jantina en Luna
Je kan me ook rechtstreeks mailen voor vragen:


Reacties

Populaire posts van deze blog

33 baby's

Welkom

Even voorstellen